Share good ideas and conversation.   Login, Join Us, or Take a Tour!
comment by kleinbl00
kleinbl00  ·  1392 days ago  ·  link  ·    ·  parent  ·  post: October 28th: What are you reading this week?

Fuck yeah! I used bot_watchman, seo_killer and ban_pruner extensively! We've talked about this.

I walked away from r/movies and it felt like a weight had been lifted from my shoulders. It's been downhill since jedberg left, but once Alexis came back and demonstrated beyond a reasonable doubt that not only did he not get it, he also didn't give a fuck... well, I didn't wanna give 'em my time anymore.




user-inactivated  ·  1392 days ago  ·  link  ·  

I used to spend 20+ hours a week engaged on Reddit. Now it might be 30 minutes for the week, and that is to only look at the local subreddit. The community there has really changed in the last year or so, hasn't it? I mean Reddit has been getting younger over time as more people find the site, but even the non-defaults have, IMO, seen a drop in quality.

I was looking hard at voat, but with the FPH invasion, they turned that place into a shit fest. If I want a shit fest, I'll hang out on the chan boards.

Hubski is neat, and the people are interesting, so I'm here for the duration.

noeatnosleep  ·  1391 days ago  ·  link  ·  

voat has been crap since day 1. I won't be caught dead there.

I don't think Reddit has changed as much as some people say; it's changed some, but I'm almost ten years older than I was when I started on Reddit. I've changed.